27 Temmuz 2015 Pazartesi

Aksaray Horhor caddesinde bir Ciğer Sarayı

Ciğer Sarayı, kebap cenneti olan Aksaray Horhor caddesinde bulunuyor. Aksaray metrosundan çıktıktan sonra hemen karşınıza çıkacak. Ulaşım olarak da metronun dibinde olması güzel. Ciğer, çöp şiş, adana kebap ve bir çok Hataya özgü lezzetler tadabileceğiniz bir mekan. Ramazan başlamadan bir gün önce ramazan ayına burada hoşgeldin dedik.  

Ciğer Sarayı,  helal gıda sertifikalı bir işletme. Kesinlikle dondurulmuş gıda kullanmıyorlar. Kullandıkları ürünler taze. Mercimek Mevlana çorbasıyla başlangıç yaptıktan sonra çöp şiş ve arnavut ciğeri yedik. Ciğer çok hassas olduğum konulardandır. Her pişen ciğeri yiyemiyorum. Burası ciğeri hakkını vererek yapan mekanlardan. Ayrıca ciğerlerin yanında gelen 6 çeşit mezeyle doymamak imkansız.




Test ettim onayladım. Ciğer öncesi gelen çöp şişler ise lezzet olarak oldukça iyiydi.Yayık ayran eşliğinde hepsini bir güzel afiyetle yedik.



Aksaray Horhor caddesine yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim.  Oldukça cömertler. Yemeklerin ardından Hatay'ın meşhur künefesi ve fıstıklı kadayıflar geldi. Künefe de güzeldi.Ancak benim favorim antep fıstıklı kadayıf oldu.



Tatlının yanına çay yerine menengiç kahvesi tercih ettim. Bana özel yaptıkları sunumla güzel bir jest yaptılar.


Fiyat listesi:
Mevlana çorbası: 5 TL
Ciğer ve Çöp Şiş(Mezeler dahil): 24 TL
Künefe: 8 TL
Kadayıf:10 TL

Adres: 
İskender Paşa mh. Horhor caddesi, Simitçi Şair sok. Aksaray

Telefon:

0212 621 21 22

Çalışma Saatleri:
24 saat boyunca hizmet vermekteler.

Bu güzel davet için Ciğer Sarayı'na çok teşekkürler


2 yorum :

  1. iş yerine giderken ara sıra önünden geçiyorum ama hiç orda yemek cazip gelmedi :) aksaray başka bir dünya, sokaklarında hızlı hızlı yürüyüp geçtiğim bir yer benim için..

    YanıtlaSil
  2. Ciğer ben de pek yiyemiyorum, dışarda da hiç yemezdim ama bir arkadaşım sayesinde ciğer şiş yedim ve bayıldım. Afiyet olsun, yemekler çok güzel görünüyor ama bana çok çok uzak ve hiç bilmediğim bir yerde :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...