8 Temmuz 2015 Çarşamba

Anadolu yakası Deniz Manzaralı İftar Mekanları 2015 : Dilek Pastanesi İdealtepe'de iftar

Ramazan ayı yaz aylarına geldiği için çoğumuz dışarıda iftar yapmayı tercih ediyoruz. Deniz manzaralı iftar mekanları yemek için çok daha iyi oluyor.

Ben de geçtiğimiz hafta Dile k Pastanesi'nin İdealtepe sahildeki şubesindeydim. Ramazan ayında benim için lezzet kadar servisin hızlı olması da oldukça önemlidir. Ezan okunur okunmaz çorbalarımız, ana yemek ve ardından tatlılarımız geldi. İftar için hazırladıkları menüyü beğendim. 29 TL'lik iftar menüsünde; günün çorbası, ana yemek olarak beyaz et yada kırmızı et ( ikisinden birini tercih ediyorsunuz. ), günün tatlısı, meşrubat ve sınırsız çay bulunuyor. 
Kendi hazırladıkları pide ve mercimek çorbasıyla orucumuzu açtık.




Ana yemek tercihimi patlıcanlı köfteden yana kullandım. Tavsiye ederim.



Günün tatlısı olarak Ramazan aylarının vazgeçilmez tatlısı Güllaç tatlısı vardı. Antep fıstığını Güllaç'a çok yakıştırıyorum. Tadı da oldukça lezzetliydi. 


Deniz kenarı, uygun ve lezzetli iftar menüsü arayanlar için burayı öneririm. 

İftar menüsü fiyatı: 29 TL

Adres: 
Büyük yalı mevkii, Turgut Özal Bulvarı, İdealtepe- Maltepe ( İdealtepe sahilde Migros'un yanı) Kadıköy rıhtımdan 16 D otobüslerine bindiğiniz taktirde İdealtepe durağında iniyorsunuz. İdealtepe otobüs durağının karşısı.

Telefon numarası:
0216 410 84 00

3 yorum :

  1. Dilek pastanesinin Beyoğlu şubesine çok gitmişimdir.Burayı da şimdi öğrendim, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir blogunuz var, resimlerin kalitesine bayıldım emeğinize sağlık. Bu arada bende blogumda görmek isterim sizi, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Dilek'te hiç yemek yemedim ben. Dile denilince aklıma tatlı geliyor daha çok :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...