28 Mayıs 2015 Perşembe

Etiler Yüzevler Kebapçısında Kemal Kükrer' in 100. yılını kutladık

26 Mayıs Salı akşamı Etilerdeki Yüzevler Kebapçısında Kemal Kükrer'in 100. yılını kutlamak için bir araya geldik. Kemal Kükrer'in sahibi Sabri Gülel;Ümit Besen, Açelya Akkoyun, Altan Gördüm, Arif Keskiner, Ayşegül Dinçkök, Behzat Uygur, Betül Demir, Ceyhun Yılmaz, Didem Soydan, Faruk Tınaz, Kerem Cem, Menderes Samancılar, Nilgün Belgün, Selami Şahin, Redd Grubu ve Zeynep Tunuslu gibi ünlülerin, yeme-içme yazarlarının  bulunduğu lansmanda keyifli vakit geçirdik. 
Sirkenin atası olarak bilinen Kemal Kükrer, 1915 yılında evinin bodrum katında meşe ağacından özel olarak yapılmış iki adet fıçıyla başlamış ve bugünlere kadar gelmiş bir dünya markası. 'Ya yapılmamışı yapar yada yapılmışın en iyisi vizyonunu benimseyen markanın, geçtiğimiz akşam 100. yılına şahit olduk. Kemal Kükrer, üzüm ve elma sirkesi, meyve sirkeleri, nar ekşisi gibi ürünleri türk halkının beğenisine sunan ilk marka özelliği taşıyor. Kebaplarla birlikte Kemal Kükrer'in acılı ve acısız şalgam sularını denedik. Turşu suyundan değil şalgamın kendisinden ürettikleri için mideyi yakmıyor. Dünya markası olması boşuna değil :)



Ayrıca Şalgam suyu kebapla da iyi gider.



Gecenin ilerleyen saatlerinde Ümit Besen, Nikah masasını bizim için söyledi. Ayrıca Selami Şahin ve Ümit Besen'in birlikte söyledikleri 'Özledim teninin kokusunu özledim' şarkısı da dinlenmeye değerdi.
Adres:
Nispetiye caddesi/Etiler
Bu güzel davet için Eray Kılıç'a çok teşekkürler.. 


4 yorum :

  1. Kemal kükrer diyince harika nar ekşisi aklıma geliyor.. Evimizin vazgeçilmezi.. afiyet olsun;)

    YanıtlaSil
  2. doğrusu kemel kükrer tercih ettiğim bir markadır resimde dikkatimi çekti nar ekşisi 2 şişe almıştım fakat bırak mayhoşluğu tatlı bir tadı var, resmen şekerli, hiç nar ekşisi tadı almadım bir daha almaayı düşünmüyorum ama acaba bana mı öylesi rast geldi?

    YanıtlaSil
  3. doğrusu kemel kükrer tercih ettiğim bir markadır resimde dikkatimi çekti nar ekşisi 2 şişe almıştım fakat bırak mayhoşluğu tatlı bir tadı var, resmen şekerli, hiç nar ekşisi tadı almadım bir daha almaayı düşünmüyorum ama acaba bana mı öylesi rast geldi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...