26 Aralık 2014 Cuma

Feshanede Karabük (Safranbolu) Günleri/25-26-27-28 Aralık 2014/Feshane/Eyüp

Feshanede bu hafta Karabük (Safranbolu) günleri var. 25-26-27-28 Aralık tarihinde Feshanede olacaklar. Hafta sonu yoğun olduğundan hafta içi gitmeyi tercih ediyorum. Ben Karabük 'ün konseptini beğendim. Safranbolu evleriyle ilgili konsept çok hoş olmuş.
 
 
 
Feshanede Safranbolu'ya ait yöresel lezzetleri bulabilmeniz mümkün. Fikir oluşturması açısından bir kaç tane sizin için çektim :)
 
Osmanlı kahvesi; Yemen kahvesi, Damla çikolata, Sahlep, Keçi boynuzu, Menengiç kahvesi, Damla sakızı, Krema, karamel olmak üzere 8 çeşit kahveden oluşuyor. Mide problemi olanlar için iyi geliyor. Sütlü kahve sevenler bu lezzeti beğenirler.
 
 
Karabük günlerinde bulabileceğiniz başka bir lezzet ise Dibek Kahve. Dibek taşında öğütülen kahve, türk kahvesini yoğun sevenler için güzel bir seçenek.
 
 
Ovacık'ın meşhur Kuşburnu ve Kirenli lokumunu çok beğendim. Giderseniz almanızı tavsiye ederim :)
 
 
 
Karabük'ün bir ilçesi olan Eskipazar'ın sodası da Feshanede yerini alanlardan..
 
 
 
Adres:
Eski feshane caddesi/Defterdar Durağı/Eyüp
 
Telefon numarası:
0212 501 73 26
 
 

2 yorum :

  1. lokumları gorunce yarın gıtmek lazım busracım

    YanıtlaSil
  2. ayyyy feshanedeki yemekler evet yaaaa iyi aklıma getirdiin gideyiim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...