9 Temmuz 2014 Çarşamba

İftar Mekanları 2014 : Özcanlar Köfte/ Astoria

Ramazan boyunca 2014' ün iftar mekanlarını sizinle paylaşacağım :) İftar için ikinci durağım Özcanlar Köfte oldu.

 Özcanlar Köfte,1950'lerde küçük bir lokantada yöreye has tekniklerle hazırlanan Tekirdağ Köftesi'nin ünü tüm ülkeye yayılır ve zamanla şehrin adıyla özdeşleşir. 1953 yılında sektöre adım atan köfteci iki usta, Arif ve Özcan kardeşler bu sektöre imzasını atmışlar.Tekirdağ köftesi ile başlayan yolculuklarına; kasap köfte, kaşarlı köfte, satır köfte, Özcanlar Special, sucuk, ayran, üzüm suyu ile devam ediyorlar.  En önemlisi de sütlerinden, yoğurtlarına, etlerine kadar her şey kendi üretimleri. Zamanla büyüdükleri için üretim tesisi kurmuşlar.

  Talepler doğrultusunda ilk şubelerini, 2007 yılında Astoria, 2012 yılında da Skyport'ta şube açarlar. Tekirdağ'a gitmeye vakti olmayanlar için güzel bir alternatif. 




Geçen akşam iftardaydım. Astoria şubesi'nin konsepti yaklaşık bir ay önce yenilenmiş.Yeni tarzı, Nişantaşı City's mahalleyi andırıyor.

Tekirdağ köftesi, bildiğim bir lezzet olduğu için kasap köftesini denedim.Biraz yağlı geldi.Ama yine de tadı fena değildi.Ramazan ayından dolayı olsa gerek,servis de biraza yavaştı.  Bir de porsiyon biraz küçük, porsiyonları biraz büyütmeleri lazım :) 

Yemekten sonra tatlı olarak Tekirdağ yöresine ait Hayrabolu tatlısını yemenizi öneririm. 



Fiyat listesi:
Kasap köfte:17 TL
Hayrabolu tatlısı: 4 TL, Dubble : 7 TL
 Foursquarede ilk check-in yapana, ana yemeklerden birini yediği taktirde istediği tatlı ikramları. Kaçırmamanızı tavsiye ederim. 
Adres:
Esentepe mah, Büyükdere caddesi. Mecidiyeköy
Mekanda Sodexho, Ticket, Kredi Kartı geçerlidir.

11 yorum :

  1. tahinli bir tatlısı vardı, unuttum ismini.. bir de peynir helvası... gayet başarılılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayrabolu tatlısı :)) Allah için güzel yapıyorlar :)) Peynirli tatlısını denemedim. Bir daha ki gittiğimde onu da deneyeceğim.

      Sil
  2. Köftlerde misdir:))Tatlısı da gayet hafif lezzetli

    YanıtlaSil
  3. Tekirdağ denilince akla gelebilecek isim Özcanlar köfte
    çok başarılılar bu konuda peynir helvası da bu sıcak günlerde dondurma ile harika olur. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peynir helvasını bir dahaki gittiğimde deneyeceğim inşallah :) Öneri için teşekkürler :)

      Sil
  4. Yok memnun kalmadığınız izlenimini edindim. Ayrıca porsiyon küçük dediğinize göre fiyatlar da yüksek gibi. Ama gene de defterime yazdım yolum düştüğünde mutlaka uğrayacağım. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında Özcanlar Köfte'nin lezzetini seviyorum. Ama porsiyonlarını doyurucu yapmaları gerekiyor. Bu arada Beylikdüzü Skyportta da bir şubesi var. Hayrabolu tatlısını çok sevdim. Hayraboluyu tavsiye ederim :) Yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  5. Peynir helvası mıııııı???
    Zupeeer!

    :))

    Keşke ondan da tatsaydın;)
    (canım çekti ya, topu sana atıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :)) Tamam bir dahakine senin için tadına bakacağım :))

      Sil
  6. Paylaşımlar için Teşekkürler:)))
    Keyifli oluyor sizi takip etmek...
    Ben de beklerim.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...