12 Temmuz 2014 Cumartesi

Saray Muhallebicisi / Zorlu Avm / Levent

  Salı akşamı Saray Muhallebicisi'nin Zorlu Avm şubesindeydim. Zorlu'nun üst katında güzel bir yerde konumlandırılmış.Geniş ve ferah. Gerek servis gerekse hizmet kalitesinden memnun kaldım. 

   Ramazan ayının gelmesiyle birlikte bir çok mekan fix menü çalışıyor. Saray Muhallebicisi'nin en güzel tarafı a la carte menü tercihi. Kendi menünüzü oluşturabiliyorsunuz.

Seçtiğim iftar menüsü:

Mercimek çorbası'nın tadı lezzetliydi.





Pilav üstü döner'in lezzeti de iyiydi. Ancak dönerin üstü biraz sert gibiydi. O kadar kusur kadı kızında da olur değil mi? 



Kazandibi, Saray Muhallebicisiyle özdeşleştirdiğim tad.. 




Fiyat listesi:
Mercimek çorbası: 5,5 TL
Döner üstü pilav: 19 TL
Kazandibi: 7 TL









Adres:
Levazım mah. Zorlu Center Avm

Telefon:
0212 999 28 10

Çalışma saatleri:

07.00 ile 22.00 arasında hizmet vermektedir.


Sodexho, ticket, multinet geçerlidir.

Bizi güzel bir şekilde ağırladıkları için Saray Muhallebicisi'ne çok teşekkürler.

12 yorum :

  1. bır kazandıbı yenırdı sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Canımı istettiniz vallahi... Benim Sayfama da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Saray muhallebicisinin lezzetlerini ben de beğeniyorum.Saray muhallebisini de öneririm canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakine de Saray muhallebisini deneyeyim o zaman :) Teşekkürler canım..

      Sil
  4. afiyet şeker olsun canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. mmm,hepsi birbirinden nefis görünüyor ,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. istanbula dönmüşsün..kazandibi tabiki de..:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...