6 Temmuz 2014 Pazar

İftar Mekanları 2014 : Çargah Restaurant / Yenibosna

Çargah Restaurant, Yenibosnada Basın Ekspres yolundaki İstWest'in yan tarafında bulunan, 3000 m² lik bir alana kurulmuş, mimarisiyle kendisine hayran bırakan bir mekan.. Adını türk musikisi Çargah makamından alıyor.


 Çargah Restaurant'ın sahibi, antep mutfağını güzel bir şekilde temsil eden Mehmet Yılmaz.. Mehmet Yılmaz, ilk olarak 1966 yılında Samatya Develide başlamış. Zamanla edindiği bilgi ve tecrübelerini çeşitli mekanlarda devam ettirmiş, şu anda ise Çargahta müşterilerine hizmet veriyor.

4 Temmuz Cuma günü, İlknurun Dünyası 'nın daveti üzerine bu restoranı tanıma fırsatım oldu.. 
Ramazan için güzel bir iftar menüsü hazırlamışlar :
15 iftariyelik ve günün çorbası
İçli köfte, antep dolma, fındık lahmacun (Ara sıcaklar ) 
Kuzu tandır, lokum, Alinazik, Adana kebabı, firik pilavı ve garnütürler (Ana yemekler )
Tatlı olarak Güllaç tabağı ile baklava ve burma 



Adana kebap, lokum, Alinazik ve kuzu tandırın tadını beğendim. Resimde kuzu tandır yok. Çünkü yemekten resmini çekemedim :) 



Antep baklavası


Tatlılarımızı yedikten sonra küçük bir tur attık. Çargah Restaurantta her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüşler. Özel VİP salonlar, Lig tv, mescit(mescitin içinde ayrı bir bölüme abdest alma yeri yapmaları da oldukça güzel düşünülmüş bir ayrıntı) , çocuklar için oyun salonu ve ücretsiz otopark hizmeti bulunuyor.



Oyun salonuna bayıldım :) 


 Ufak bir tur attıktan sonra Şark odasında fasıl keyfi yaptık :)



Gece sonunda Çargah Restaurant bizi diş kirası ile uğurladı.




Çok keyifli bir akşam geçirdik. Organizasyon için İlknurun Dünyası 'na ve Çargah Restaurant'a çok teşekkür ederim.

Adres:
Yenibosna mah, Değirmenbahçe cad. Basın Ekspres yolu, İstWest Meydan. ( Yenibosna'dan minübüslerle ulaşım sağlayabilirsiniz. )

Telefon: 
0212 397 22 12

İftar menüsü: 75 TL

Zaman zaman sosyal medya hesaplarından kampanya düzenliyorlar. Takip etmenizi öneririm :)

Çargah Restaurant Facebook 
Çargah Restaurant Twitter


19 yorum :

  1. Büşra,cım çok lezzetli ve keyifli bir akşamda birlikte olmak çok güzeldi..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok keyifli bir organizasyon olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Kalemine yüreğine sağlık güzel bir yazı olmuş canım…
    Keyifli ve lezzet dolu bir organizasyondu...
    Ayrıca benimde bu güzel gecede bulunmama vesile olmandan dolayı tekrar teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Birlikte güzel vakit geçirdik :) Rica ederim ne demek. Ben de sevgilerimi iletiyorum..

      Sil
  5. harika resimler.özellikle tatlılar harika görünüyor canım.afiyet şeker olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıların lezzeti de göründüğü gibiydi :) Sevgiler

      Sil
  6. Harika busracim gerçekten çok keyifli bir akşamda seninle olmak xoj güzeldi yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok keyif aldım , çok eğlendim.. Seninle olmak da çok güzeldi. Sevgiler canım..

      Sil
  7. Hımmmm:))) Sondaki tatlı tabağı özellikle katmer beni benden aldı:)) Antep seyahatine dönüverdim birden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh sorma .. Gerçekten tatlı güzeldi :)) Antep'e gitmeyi çok istiyorum..Antep mutfağını çok seviyorum..

      Sil
  8. diş kirası ne güzel söz yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de çok hoşuma gitti.. Diş kirası; ziyafetlere, yemek davetlerine çağrılan misafirlere ev sahibi tarafından teşekkür niyeti ile sunulan para veya hediyelermiş :)

      Sil
  9. oy oyyy o lezzetler beni bitirdi beya :))

    YanıtlaSil
  10. benim için ayrı güzel bir geceydi, memleketime gelişimi kutladım sanki:)))

    YanıtlaSil
  11. Gördüğüm en güzel diş kirası

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...