11 Şubat 2018 Pazar

Tryp by Wyndham İstanbul Airport'da Özel Bir Davet!

Bir önceki yazımda 3 özel eğitim öğrencisinin Akvaryumla ilgili deneyimlerini aktarmıştım. Bizi akvaryum dönüşü Tryp by Wyndham Airport İstanbul'un genel müdürü Muhammet Murat Cüntay çok güzel bir şekilde ağırladı.


Tryp by Wyndham Airport İstanbul'da  çocuklar için güzel bir menü oluşturulmuştu. Menüde Kremalı Mantar Çorbası, Köfte-Patates- Pilav ve tatlı olarak da sütlaç vardı. Çoğumuzun bildiği bu lezzetleri aralarında belki de ilk defa tadanlar vardı.


Elleri küçücük belki ama yürekleri kocaman olan çocukların yemek  için heyecanlanmaları görülmeye değerdi. Günümüzde çoğu çocuğun dışarıda yemek yerken bile sürekli bir şikayet modunda olduğunu düşündüğümde yaşadığım bu deneyim beni çok duygulandırdı.

Ortalama on ile on bir yaşlarındaki özel eğitim öğrencilerinin yaşadıkları bu güzel deneyim akıllarında oldukça güzel bir yer etmiş olmalı ki; dönüşte bir öğrencinin arkadaşına  'Bak ne kadar güzel her zaman karşımıza böyle iyi niyetli insanlar çıkmayabilir' dedi. Defalarca teşekkürlerini ve sevinçlerini dile getirdiklerine tanık olmak beni çok sevindirdi. Dışarıda yemek yemenin mutluluğunu hissettiler.  En ufak bir şeyden bile mutlu olabilmeleri ne güzel değil mi?

3 özel eğitim öğrencisinin mutluluğuna katkı sağlayan Muhammet Murat Cüntay'a çok teşekkür ederiz.

Tryp Wyndham Airport



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...