2 Ocak 2017 Pazartesi

Dirty Hands ile ellerinizi kirletin!

Dirty Hands, Etiler'de Akatlar semtinde dünya sokak lezzetlerini bulabileceğiniz bir mekan. Geçtiğimiz günlerde  Yudum Kızartma ustasi ile hazırlanan  Dirty Hands'in lezzetlerini denedim.

Akatlarda mekanı bulamayınca bir çiçekçiye girdim. Çiçekçi öncelikle mekanı tanımladı.' Orası çok güzel ve farklı bir mekan. Hatta sandalyeler akşam yerin altına saklanıyor.Bu arada oraya hep ünlüler, oyuncular geliyor. Siz de oyuncu musunuz? dedi. Hayır dedim :) Çiçekçi'nin aklında bile farklı bir konseptli mekan olarak kalmış.

Dirty Hand's ile ilgili detaylara gelince...

İstanbul'un popüler lezzetleriyle, farklı kültürlerin sokak lezzetlerini bir araya getirerek sunan mekanda orjinal bir menü bulunuyor. Şehirlere özgü sokak lezzetlerini, o kültürün hazırlanış ve sunuş yöntemine göre orijinal haliyle uyarlıyorlar.

Dirty Hands'deki her lezzet Yudum'la kızartılıyor. Sadece kızartmalar için özel üretilen Yudum Kızartma ustası, daha az yağ çekerek yiyeceklerin daha çıtır olmasını sağlıyor.

Buffolo Wings, Kızarmış Biberler, Taco, Nachos, Ejder Topları(Kokoreç, Muhlama, Midye dolma, Falafel) gibi seçenekler bulmanız mümkün.








Menü fiyatı:




Adres:
Akat mah. Zeytinoğlu cad. no:7 Etiler/Beşiktaş

Telefon:
0212 3522282

Çalışma saatleri:
Mekan saat 08:00 ile gece 01:00'e kadar hizmet vermektedir.

Nakit ve kredi kartı geçerlidir.




1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...