20 Ocak 2015 Salı

Yeniköyde yeni bir adres: Hopdaddy Burger

Hopdaddy Burger, yaklaşık 3 ay önce açılmış bir burgerci. Özellikle havanın güzel olduğu günlerde ufak bahçesinde bir şeyler yiyip içmek keyifli olabilir. 


İçerisi biraz ufak. Ancak  konsept olarak başarılı buldum.




Öncelikle masaya el yapımı ekmekleri geldi.


Hamburger çeşidi oldukça fazla. Hamburger ekmekleri de kendi yapımları. Ben ismiyle özdeş olan Hopdaddy Burger'i denedim. Antrikottan yapılan etin lezzeti hoşuma gitti. 90 gr ya da 130 gr 'lık tercih edebiliyorsunuz.


İlgilenenler için Hopdaddy Burger'in bar bölümü de bulunuyor. 

Fiyat listesi:
130 gr Hopdaddy Hamburger: 22 TL

Hopdaddy Burger Menü:



Adres:
Yeniköy Mah. Köybaşı cad. Sarıyer ( Sait Halim Paşa Yalısı karşısı)

Telefon:
0212 988 15 46

Not: Paket servis hizmeti bulunmaktadır.

Mekanda nakit ve kredi kartı geçerlidir.

5 yorum :

  1. Blogunuzu facebookta gördüğüm bir link ile keşfettim. Oldukça güzel yazılarınız var. Kimsenin blog tasarımına karışmam ancak rahatsız ettiği için yorum yazmak istedim. Blogunuzun tasarımını biraz genişletirseniz eğer kenarlarda bulunan beyaz alan küçüleceği için göze daha hoş gelecektir. Böylece yazıları ve fotoğrafları daha büyük ve hoş kullanabilirsiniz :)
    Dilerseniz menüler hakkında yardımcı olabilirim : mmerwe.blogspot@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsunn oralarda olup mekan gezip guzel yemeklerin tadina bakabilmek ne kadar guzel..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hamburgerler lezzetli görünüyor ama dekordaki o satırlar ürkütücü geldi bana. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Gurme burgercilere bayılıyorum. Yakın olsa benim de aklımda burası ama uzak olunca kimbilir ne zaman giderim. Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  5. http://www.iytportal.com/

    İYTPORTAL.COM / İSTANBUL / İSTİNYE - YENİKÖY - TARABYA BÖLGELERİ / İNTERAKTİF WEB PORTALI / FİRMA REHBERİ

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...