3 Eylül 2014 Çarşamba

Giresunda Gezilecek Yerler/ Giresun Merkez/ Mustafa Patar'ın Meşhur Kadayıfı

Herkese merhabalar.. Uzun süreden beri bloğumu vakit ayıramadım. Sizin için güzel güzel keşifler yaptım. Sosyal medya hesaplarımdan takip edenler gezdiğim,gördüğüm yerleri görmüşlerdir :) Bu yaz benim için dolu dolu geçti.. İsterseniz ilk durağımız olan Giresun'la ilgili deneyimlerimi aktarayım : Öncelikle tatlı seven biri olarak buraya iyiki uğramışım diyorum. Patar Gıdanın Kurucusu olan Dursun Patar, 1947 yılında Giresun'un Bulancak ilçesinde Ramazan aylarında Kuru Tel Kadayıf üretimiyle ticarete başlamış. 1975 yılında ise Bir tesis kurarak Tel Kadayıf'ın yanında Güllaç, Kızarmış Kadayıf, Unlu ve Fındık mamülleri üretimini yaparak toptan ve perakende satışını yapmaya başlamış. Oğlu Mustafa Patar, 1991 yılında Giresun merkezde açtığı ufak ama şirin dükkanında müşterilerini ağırlıyor.


Çarşıyı dolaşırken küçük bir mola vermek için uğradığım Mustafa Patar'ın dondurmalı kadayıfını çok sevdim :)


Klasik kadayıf çeşitlerinin yanında bir de fındık ezmeli kadayıf da yapmışlar.Tadını merak ettiğim için paket yaptırdım.Fındık ezmeli kadayıfın da tadını beğendim.Tavsiye ederim :)


Yolunuz Giresun Merkez'e düşerse buraya uğrayıp kadayıf yemenizi öneririm..

Adres:
Hacı Fatih Caddesi/Hacı Miktad Mahallesi/Giresun

Telefon:
0454 216 20 96

Kepçe'yi sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz :)

Facebook
Twitter
İnstagram



11 yorum :

  1. Ne zamandır sesin soluğun çıkmıyordu.Ne iyi ettin yazmakla :)
    Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) Düğün hazırlıklarından dolayı çok vakit ayıramıyorum.. Bundan sonra daha sık paylaşım yapmaya çalışacağım :)

      Sil
  2. herşeyiyle bir harikadır benim memleketim.. :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    21 eylül blogger buluşmamıza bekleriz.
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/09/21-eylul-2014de-blogger-cay.html

    YanıtlaSil
  4. 3-4 gün önce biz de Giresun'daydık:)
    Ama merkezini gezemedik (vakit nakittir meselesi;)
    Bulancak diye bir ilçesinde kaldık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giresun merkeze de gitmeni tavsiye ederim :) Güzel yerler var..

      Sil
  5. kadayıfın görüntüsü bile beni yee diyor.. yolumuz düşer umarım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :)) Kadayıf güzeldi.. Uğramanı tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Merhabalar.

    Paylaştıklarınızı okuyarak yorum yazma imkanım olmadığı için, blogger arkadaşlığımızın
    unutulmaması adına ayaküstü sizleri ziyaret ederek hal-hatır sormak istedim. İnşAllah sağlık, sıhhat ve afiyettesinizdir.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    Recep Altun
    Değirmenden Mektup Var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Hatırlanmak güzel şey.. Aynı dileklerle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...