19 Haziran 2014 Perşembe

Tefal Optigrill Workshop/ Mutfak Sanatları Akademisi

16 Haziran Pazartesi günü Mutfak Sanatları Akademisinde Tefal'in yeni ürünü olan Optigrill le tanıştık.. Tefal Optigrill, barbükü keyfini evde yaşamak isteyenler için tasarlanmış.. Eti az, orta, iyi gibi farkı seviyelerde pişirme özelliği bulunuyor. Değişen renk ve uyarı sistemi ile etin pişme kıvamını ayarlayabiliyorsunuz. Tefal Optigrill sayesinde burger, beyaz et, kırmızı et, tost/sandviç, balık, sucuk ve sebze pişirebiliyorsunuz :) 







Hellim peynirli tost hazırlayarak güne merhaba dedik :)






Başka neler mi yaptık ?

Balzamik Sirkeli ızgara sebzeler eşliğinde Bonfile




Kereviz Püresi eşliğinde Kuzu Pirzola..

Kuzu Pirzola



Ben hepsinin tadını beğendim :) Evlilik hazırlığı içerisindeyim.. Çeyizime almayı düşünüyorum.. Bu güzel ürünü tanımamızı sağladığı için Tefal'e,workshopta keyifli vakit geçirmemizi sağlayan Şef Hakan Şen'e ve bizi güzel bir şekilde ağırladıkları için Mutfak Sanatları Akademisi'ne çok teşekkürler.. 

Bu anlamlı hediye için de ayrıca teşekkür ederim :)





Tefal OptiGrill'in fiyatı :600 TL


6 yorum :

  1. Canım bende Tefalin bu ürününü çok sevdim yiyeceklerin sunumu görünümü çok güzel Vallahi tam çeyizlik bu aldığında ömürlük kullanırsın . acaba bende alsam mı diye düşündüm.Büşracığım sevgilerimle tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hoşuma gitti :) Bir de parçalarının bulaşık makinesinde yıkanabiliyor olması kolaylık .. Almanı tavsiye ederim :) Sevgiler canım..

      Sil
  2. bende edekını değıstırmeye dusunuyordum ıncelıyeceğım bakalım busracım sevgıler

    YanıtlaSil
  3. MSA da kursa gitmiştim, çok keyifli bir yer. Tost makinasında sebze pişirmeyi çok seviyorum, harika sandiviçler yapıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir yer. Ben de hem Tefal i hem de MSA yı beğendim :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...