10 Mart 2014 Pazartesi

Gulsen ile 8 Mart Dünya Kadınlar Günü/ Ankara

Cumartesi günü Ankaradaydım.Gülshen ile Ankarada 7 On Heaven Cafede 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutladık.25 Blogger arkadaşım ile kahvaltı organizasyonunda buluştuk.İstanbul'dan İlknur,
G on the blog, Bademle Büdük, Tarçın Pasta Evi, Serap Tan ve ben olmak üzere 6 Blogger katıldık. Güzel bir kahvaltı eşliğinde tanıdığım ve daha önce tanımadığım blogger arkadaşlarımla keyifli vakit geçirdik. Herşey oldukça güzeldi. Gülsen bizim için ferah bir mekan seçmiş. 

7 On Heaven Cafe'nin açık büfe kahvaltısını beğendim. Çeşit boldu.

7 On Heaven Cafe
                             
                               




Ben de tabağıma bir şeyler alıp hemen kahvaltıya başladım :)




Gülsen öncelikle açılış konuşması yaptı.




Gülsenin ardından kısaca bloglarımızdan bahsettikten sonra sohbete kaldığımız yerden devam ettik..




Gülsen etkinlik sonunda yapılacak olan çekiliş için Keremle birlikte bize numara dağıttı. 


Kahvaltı organizasyonunda bir kaç sponsor da bizimleydi.





8 Mart Kadınlar Gününe özel çiçeklerimiz ve cupcakelerimiz de oldukça  güzeldi :)





Etkinlik sonrası Gülsen 65 sponsorla bizi mekandan uğurladı. Yardımcı meleğim Fatma hediyeleri poşetlere yerleştirme konusunda bana yardım etti. Mekandan sonra ise G on The Bloğun sahibesi Gamze'nin eşi hediyeleri taşımama yardım etti. Fatma ve Gamze'nin eşine de çok teşekkür ediyorum.

65 Sponsorumuzdan gelen hediyeler ise şöyle:













Bunlar da çekilişle kazandıklarım :)

Evim.net ten Fakir Saç Kurutma Makinesi, Mac' den kırmızı ruj ( En sevdiğim renk :) ve  sadece eczanelerde bulabildiğiniz Bulgarian Rose'dan krem..


Bu güzel etkinlik için Gulsen Doğan 'a ve tüm sponsor firmalarımıza çok teşekkürler..

65 Sponsorumuz :)

24 yorum :

  1. Hiç haberim olmuyor bu organizasyonlardan yahu :/ ne güzel keyifli bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bir organizasyondu :) Keşke sen de olabilseydin canım :)

      Sil
  2. Kadınlar gününüz kutlamanız çok güzel olmuş, hem de bereketli. Hediyelerinizi güle güle kullanın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kadınlar Gününü çok güzel bir şekilde kutladık :) Çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle..

      Sil
  3. Büşra gez bakalım oradan oraya :) Süpersin daha ne diyeyim :) Mutlu akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım :) İstanbul sınırlarını da aştım :) Mutlu günler tatlım

      Sil
  4. bol hediyeli,bol sohbetli,güzel bir etkinlik olmuş..Hediyelerini güle güle Kullan Büşra'cım:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Canim iyiki birlikteydik harika bir gündü harika bir kadınlar Günü kutladik cok öpüyorum
    Ilknur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de birlikte çok güzel bir şekilde Kadınlar gününü kutladık.Ben de çok öpüyorum..

      Sil
  6. Ayagina saglik tatlim. Bizim oralarda derkerki dugunun de kalburla su tasirim çağır emi beni cok optum mucks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey için teşekkürler canım.. Söze de bayıldım.. Çok manidar bir sözmüş :)

      Sil
  7. Tanıştığımıza çok memnun oldum, gerçekten çok güzel bir gündü ve sen de çok güzel anlatmışssın :D belki bir iki fotoğrafını alırım :) izin var mı?? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum. Benim için de çok güzel bir gündü. Güzel yorum ve düşüncen için teşekkür ederim canım. Tabi ki resimleri kullanabilirsin canım. Sıkıntı olmaz :)

      Sil
  8. Aa kuşum ben de ordaydim unuttun mu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım özür dilerim unutmuşum :) Hemen ekledim :)

      Sil
  9. Tanıştığımıza bende memnun oldum. Çok güzel vakit geçirdik
    Tekrar görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
  10. canım benim öpüyorum seni,tanıştığıma memnun olduğumu nasıl ifade etsem bilemedim,çok çok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığıma çok çok memnun oldum :) Öpüyorum ben de .. Görüşmek üzere.. Sevgiler..

      Sil
  11. ay ınanmıyorum ankaraya mı gıttınız , helal olsun sızeeeee...harıka gecmıstır emınım canım..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu güzel etkinlikte Gülsenin yanında olmak için oradaydık :) Süper geçti.. Sevgiler canım

      Sil
  12. hediyelerinizi güle güle kullanın.. açık büfe kahvaltı herzaman iyi gelir insana.. güzel bir gezi olmuş;)

    YanıtlaSil
  13. çok hoş olmuş ya çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...