5 Nisan 2013 Cuma

Feshanede Hatay Günleri

Feshanede 2- 7 Nisan arasında Hatay günleri var.Künefeyi çok sevdiğim için ve Hatay mutfağını merak ettiğim için soluğu Feshanede aldım. Öncelikle birşeyler atıştırmak istedim.Babam Hatay Dürümcüsüne gittim.Ordaki çalışan garsonlardan biri: Adana dürümümüz çok güzeldir dediği için onu tercih ettim.Ancak benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.Dürümün yarısına kadar sadece domates soğan yedim sonra biraz et tadı geldi ardından yine domates soğan.Yanına da yayık ayran getirdi.

Acaba bu sefer mi böyle oldu yoksa hep mi böyle diye bu mekanla ilgili kafamda soru işareti oluştu

Eğer Feshane günlerine gidecekseniz Salcak Et Markette Kağıt Kebabını denemenizi öneririm.

Yemekten sonra Hatay Künefesi için keşfe çıktım :)

Künefeyi Petek Pastanesinde yedim.(Çadırın içinde)

Künefesi oldukça lezzetli.Feshaneye giderseniz künefeyi mutlaka burada yemenizi öneririm :)

Önemli Notlar:

Hatay günlerinde aşağıdaki mekanların fiyat listesine uyumluluk göstermeleri gerekmektedir.

Dürüm ve ayranın fiyatı 10 TL ancak kapalı ayran mı açık ayran mı istersiniz diye sormadan yayık ayran getirip extradan 2,5 TL almaları hoşuma gitmedi

Fiyat Listesi:

Künefe:6TL

Kağıt Kebabı:12TL

Adres:

Eski Feshane Caddesi Defterdar Durağı Eyüp Feshane

Etkinlik Saatleri:

Feshane'nin iç mekanı 22:00'ye kadar, dışarısı 24:00, havaya göre 01:00'a kadar açıktır.

15 yorum :

  1. ayyy künefeye bayılırım :) her yerde yediğim için bunu da kaçırmamam lazım ...

    YanıtlaSil
  2. Bencede canım..Tadı çok güzel :)Pazar gününe kadar devam ediyor..

    YanıtlaSil
  3. Künefeye bayılırım ben de Hataya gitmiştim ama hiç bir yeri bilmediğim için meydanda bir sürü künefeci vardı birinde yemiştim ve fena değildi bir daha gidersem aklımda olsun sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Hataya gittiğinde de muhakkak Petek Pastanesini tercih et canım.Bana da Hataylı arkadaşlarım tavsiye etti :)Lezzetini beğendim.

    YanıtlaSil
  5. Çok severim böyle etkinlikleri..Hatay denince künefeyi tek geçerim :) Harika gözüküyor ..Hepsi mis mis :)

    YanıtlaSil
  6. aaa bende dun ordaydım sımdı resımlerı yukleyecem belkıde denk gelmısızdır

    YanıtlaSil
  7. offf künefe gördüm de canımm nasıl çektii:)

    YanıtlaSil
  8. Büsra Hanım çok kötüsünüz...Künefe harika görünüyor

    YanıtlaSil
  9. biz de bugün gittik,petek pastanesinin künefesi güzeldi greçekten de ama baba-oğul kebapçısında kuzu çevirme yapıyorlardı,kuzu şişle beraber sipariş ettik birer porsiyon toplamda 2 porsiyon yani 40 tl hesap ödedik onu da geçtim,hijyen çok kötüydü aynı salata tabakları üstleri ayıklanıp başka masalara servis ediliyor,aynı kurumuş ekmek tabakları yine masa masa dolaşıyor bir daha gideceğimi sanmıyorum Hatay günlerine

    YanıtlaSil
  10. Sırf künefe için bile gidilebilir. :)) Ama bana çok uzak veya alıştığım bildiğim yerler değil ondan uzak geliyor. Size afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar orada kim yetkiliyse önce kontrol makenizmalarını çalıştırsın.7.5 tl kahve ama fiş isteyince adam nerdeyse dövecekti bizi bu gün son gün diyor bumudur yani.bence bu sadece hatay için değil buradaki tüm aktivasyonlar kontrol altına alınsın ve girişte fiş karşılığı yada kart karşılığı alışveriş çeki alalım ve bu durum düzelsin. herkese söylüyorum fiyat listesi olmayan yere girmeden fiyat sorun yoksa mazallah

    YanıtlaSil
  12. The Bircan:Bende künefeyi çok severim:)
    Ayşegül Beş Parasız Blog:Evet künefeyi oldukça lezzetli :)
    Selma Tamer:Belki de denk gelmişizdir :)
    Ssdesignbutik: Künefeyi sevmeyen çok nadirdir heralde
    Gülsen Türker Hisli:Künefenin görüntüsü de tadı güzel
    Adsız yoruma itifen:Tanıdığım bir kişi de orda problem yaşadık.Salcan et markette kağıt kebabı da tercih edebilirdiniz.Ordaki çalışanlar eldiven kullanıyorlardı.
    İlhab Uçer:Aslında hatay günlerine sadece künefe yemek için gideceksin :)
    Adsız yoruma itafen:Bende dürüm yediğim yerde problem yaşadım ve yetkiliye gidip şikayet ettim.Stand alanında görevliler dolaşıyordu keşke şikayetinizi bildirseydiniz.

    YanıtlaSil
  13. bugün gittim kebaplar inanılmaz kötüydü bu kadar lezzetsizini hiç bir yerde yememiştim hiç yakışmadı künefe güzeldi hijyen sıfırdı merak ediyorum diğer şehirlerde mi böyle oluyor hatay halbuki yemekleriyle ünlü bir şehir burada bile lezzet adına hiç bir şey bulamazsak diğerlerine gitmeye gerek var mı onca yolu inanılmaz bir hayal kırıklığıydı kebap için mahallede kalıp okadar yol gitmeseymişim en azından lezzetli bir şey yemiş olurdum

    YanıtlaSil
  14. en sevdiğim tatlardandır künefee :)
    ama şerbeti ne çok ne az olucak,peyniri bol üzeri kaymaklı mm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...