24 Şubat 2013 Pazar

Remzi Mangal&Et Kebap

Remzi Mangal&Et Kebap,2008 den beri Eyüp-Nişancada hizmet veriyor ve ben o zamanlardan beri müdavimlerinden biriyim.

  



Her gittiğinizde sizi güler yüzlü karşılayan, sizinle ilgilenen çalışanlara sahip.Ben 2008 den beri gittiğim için her birinin tadına baktım.Köftesi ve adana kebabı çok lezzetli.Kısaca burada ki herşeyi gözünüz kapalı isteyebilirsiniz

.

Ben en son gittiğimde acılı lahmacun yedim :)

  

 Kapıdan girer girmez kasap reyonuyla karşılaşıyorsunuz.Çünkü bu mekan aynı zamanda etinizi alıp mangalınızı da yapabileceğiniz bir mekan.Remzi Kebap'ın üst katı mangal keyfi yapmak isteyenlere ayrılmış.

 

 Ne yazıkki İstanbul genelinde böyle mekanlar çok nadir bulunuyor.Canınız mangal istediğinde buraya gelebilirsiniz.


  

 Burası Eyüp çevresine telefonla sipariş alıyor.Ayrıca beklemeyi sevmiyorsanız gelmeden önce ben şunu istiyorum diye sipariş verebilirsiniz.Eğer çok açsam ve canım lahmacun çektiyse bu taktiği uyguluyorum :)Size de tavsiye ederim.Remzi Et&Mangalla ilgili daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

  Fiyat Listesi:
 



Mekanda kredi kartı,sodexho,multinet geçmektedir.
Adres: Eyüp Bulvarı Peyami Safa sokak. No:1/A (Eyüpten Demirkapıya çıkarken solda kalıyor)
Rezervasyon 0212 6124094
Paket Servis 0212 6128770

2014 İftar menüsüyle ilgili güncel fiyat bilgine buradan ulaşabilirsiniz.





28 yorum :

  1. mekanda mangal yapılması çok güzel gerçekten. Bu mekanı da not aldım canım İstanbul'a gittiğimizde çok faydası olucak :)

    YanıtlaSil
  2. İstanbula gelene kadar liste baya uzun olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. İstanbul'a gelince mekan zorluğu çekmiycem canım mangallar da harika görünüyor:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Evet .İstanbula geldiğinde çok fazla alternatifin olacak canım :)

    YanıtlaSil
  5. İstanbul'da olmama rağmen buraya hiç gitmedim. Ama çok hoş görünüyor. Kısmet olursa birara bende gideceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zaman önce kalabalık bir grup remzi ye gittik, aklımız da kalan yegane şey, tabaklarda ki oran ve onlara ödediğimiz ücret, damağımızda da buruk bir tat. o kadar. maalesef ben iyi şeyler paylaşamadım sevgiler

      Sil
  6. PPaylasim icin tesekkurler Lahmacunlar nefis gozukuyor:))

    YanıtlaSil
  7. Dünyanın süsü:Gitmeni tavsiye ederim :)
    Handanın dünyası: Memnun kalmamanıza şaşırdım açıkçası.Biraz pahalı bir mekan ama lezzet konusunda iyiler :)
    Dosbahçesinden lezzetler:Görüntüsü de tadı da çok iyi :)

    YanıtlaSil
  8. Seeelam ! Takip icin tskler canim, bende geri takip ettim. Blog unun fikrini cok begendim, Istanbul gezmelerimde bana cok faydasi olacak.

    Selamlar

    Pakize

    http://madamekeke.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    siteniz çok lezzetli bayıldım :)
    ziyaretiniz için teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  10. Pakizecim;Hoşgeldin bloğuma :)Umarım bundan sonra mekan konusunda daha az sıkıntı yaşarsın.Bol bol görüşmek dileğiyle.Sevgiler..
    İki taneme ve biz:Merhaba canım,Güzel yorum ve düşüncen için çok teşekkür ederim :)Bol bol görüşmek dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. sizi ilgiyle takip ediyorum canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim :)Bende sizi ilgiyle takip ediyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Harika öneriler;) çok teşekkürler. İstanbul'a gelindiğinde en azından gidilebilecek yerler zihnimizde yer eder böylece:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Istanbul' mu farklı mekan lezzetler mi:)Geldiim bile;))

    YanıtlaSil
  15. mangala hayır diyemem :)
    afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  16. merhaba blogunuzu yeni keşfettim çok beğendim
    bende fırsat buldukça farklı tatlar denemeyi severim :)
    faydalı bir blog olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. Canım çok hoş bir mekanmış gerçekten. Gezelim görelim dedikleri bu olsa gerek. Güzel keşif yapmışsın. Sevgiler cnm. :)

    YanıtlaSil
  18. gooogoook :)istanbuldaki mekanlarla ilgili çok fazla bilgi paylaşmaya çalışıyorum.İstanbulda yaşayan ve istanbulu ziyaret edenlere umarım bir faydam olur :)Bol bol görüşmek dileğiyle..
    Kalb-i Mecruh :Hoşgeldin canım :)Bol bol görüşmek dileğiyle..
    Gurme Şirine :Mangalı bende çok severim.Teşekkür ederim canım.
    Upto Sibel: Merhaba canım.Çok teşekkür ederim.Deneyimlerini ara sıra benimle de paylaşırsan sevinirim :)
    Beste Bitgin : Teşekkür ederim canım.Yeni yerler keşfetmeyi çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  19. Güezel bir mekana benziyor.. Ayrıca anladığım kadarıyla işini iyi yapan bir mekan içinde fiyatlar makul gibi.. Birde menüde künefe de varmış, onla ilgili de bi yorum beklerdik :)

    YanıtlaSil
  20. ee fiyat listesi bile var negüzel Vedat Milora rakip oldun Büşra :)

    YanıtlaSil
  21. :)Kesinlikle işini iyi yapan bir mekan.Siz künefeden bahsedince burada künefenin tadına bakmadığımı farkettim.Bir dahaki gittiğimde deneyeceğim :)Teşekkür ederim.
    Ugur böceğim mutfağı:Evet fiyat listesini de sizin için çektim.Menüdeki yemek ,tatlı ve fiyatı sizde değerlendirin istedim. Vedat Milorun yeri ayrı İstanbul Kazan Ben Kepçenin yeri ayrı diye düşünüyorum.Herkesin bir tarzı var :)

    YanıtlaSil
  22. merhaba:)
    ben de senin blogunu bulduuma çok sevindim:)
    restoranlar hakkında yazmake gerçekten çok güncel ve faydalı bilgiler veriyor okuyuculara:)
    ben de sık sık uğrarım artık, istanbula gidince nereye gitmeli seçebilirim artık:)
    ben de takipteyim!
    öpücükler:)
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. :)Evet değişik tadları denemekten ,gezmekten büyük bir keyif alıyorum..Sık sık ziyarete beklerim.Sevgiler..Öpücükler :))

    YanıtlaSil
  24. ben sevıyorum boyle mekan tanıtımı yapan blogları aydınlatıcı oluyor,teşekkurler..

    YanıtlaSil
  25. :)Güzel düşüncen için çok teşekkür ederim canım.O zaman sık sık bloğuma bekliyorum

    YanıtlaSil
  26. merhabalar iadeyi ziyarete geldim ben de seni ekleyip İstanbul da neler oluyor takip edeceğim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...